הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס באמצעות ווקומרס: המדריך המלא

ההחלטה על בניית חנות וירטואלית היא חשובה מאוד – לחנויות אלו יש פוטנציאל אדיר. אולם רגע לפני שאתם חולמים על הצלחה שחוצה גבולות, עליכם להחליט על הפלטפורמה המתאימה ביותר לחנות הווירטואלית. אם אתם מתלבטים, לא יודעים, תוהים לא בטוחים, נקדים ונאמר שאנו ממליצים על הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס באמצעות ווקומרס. רבים טועים לחשוב שוורדפרס זו פלטפורמה המתאימה בעיקר לבלוגים, מחשבה זו אולי הייתה רלוונטית בעבר, אך כיום וורדפרס נחשבת לפלטפורמה עוצמתית לבניית אתגרים שמתאימה במיוחד לחנויות מקוונות בזכות מערכת מעולה לניהול תוכן. 

מעבר לכך, פלטפורמה זו קלה ואינטואיטיבית לשימוש, היא גמישה מאוד ומתאימה להקמת סוגים שונים של אתרים, ואם כבר בחרתם בוורדפרס להקמת האתר שלכם, הבחירה בווקומרס תהיה הטובה ביותר עבורכם, ולא בכדי, תוסף זה הפך לפופולרי, שכן מציע פתרון מעולה לחנויות ווירטואליות שבנויות על גבי פלטפורמת וורדפרס. 

החשיבות של בחירת הפלטפורמה הנכונה לחנות שלכם

רגע לפני שיוצאים לדרך, אנו רוצים להדגיש את החשיבות של בחירת הפלטפורמה הנכונה לבניית האתר. אחת הפלטפורמות המומלצות ביותר לבניית אתרים היא וורדפרס + ווקומרס, בגלל הגמישות שהיא מציעה לכם. מעבר לכך, זו הפלטפורמה הגדולה ביותר בעולם. 

לאחר שבוחרים את הפלטפורמה, אפשר לצאת לדרך, ומהר מאוד תגלו שהדבר פשוט יותר משאתם חושבים, ושאינכם זקוקים לידע מקצועי, תוכלו לעשות זאת בעצמכם בכמה צעדים פשוטים.

מה זה ווקומרס ואיך מתקינים?

ווקומרס זהו תוסף eCommerce חינמי אשר מעוצב לקיים אינטגרציה חלקה ופשוטה עם וורדפרס. הוא הפך לפתרון ה- eCommerce הפופולרי ביותר בסביבה מכיוון שמאפשר למכור מוצרים שונים ומעניק לבעלי החנות שליטה מלאה על החנות שבבעלותם. 

כדי לבנות חנות ווירטואלית עליכם לדעת כיצד לבצע התקנה של ווקומרס, ואנו כאן כדי לעזור לכם לצלוח את המשימה, שלב אחר שלב. 

התקנה – ההתקנה מתבצעת דרך לוח הבקרה. עליכם להיכנס לקטגורית תוספים, לבחור בתוסף חדש, לבצע חיפוש למילה ווקומרס ולהתקין. בסוף ההתקנה יופיעו לכם שתי אפשרויות: הראשונה היא לעבוד עם האשף שיצוץ לאחר ההתקנה ולהמשיך עם הגדרות בסיסיות. האפשרות השנייה היא לבצע את ההגדרות בעצמכם מחוץ לאשף, בלוח הבקרה של וורדפרס.

ווקומרס

הוספת מוצרים – בלוח הבקרה של וורדפרס יתווספו לכם לשוניות חדשות, האחת של הגדרות והשנייה של ניהול מוצרים. הלשונית של ניהול המוצרים היא המקום שדרכו תוכלו להתחיל לבנות את החנות הדיגיטלית ולהתחיל להוסיף את המוצרים שלכם. כמו כן, יש לכם אפשרות להוסיף נתונים ותיאור קצר למוצרים ולהגדיר אם זהו מוצר דיגיטלי או וירטואלי.

מלאי ומשלוחים – לשוניות מלאי ומשלוח יאפשרו לכם להגדיר מק"ט למוצר, זמינות במלאי וכמות, כמו גם את מידות המוצר, משקלו וסוג המשלוח. כדי לבחור את סוג המשלוח יש להגדיר סוגי משלוחים, שזו גם אופציה שעומדת לרשותכם. אופציה זו חשובה מכיוון שהמשלוח הוא נקודת המגע הישירה עם הלקוח וחשוב שהלקוח יהיה מרוצה משירות המשלוחים. כמו כן, יש לכם אופציה לקשר מוצרים שתרצו לקדם כתחליף רווחי יותר למוצר הנוכחי.

הגדרות החנות הדיגיטלית – בלשונית הווקומרס ניתן לצפות בהגדרות החנות הדיגיטלית הנוגעות להזמנות, דוחות וקופונים. באמצעות לשונית זו, תוכלו גם לשנות את ההגדרות של החנות, להוסיף לה הרחבות וליהנות מכלי מעקב אשר מציעים לכם נתונים כמו תרשימים וגרפים של ההזמנות, המכירות ועלויות המשלוח. את הגרפים תוכלו להגביל למוצרים בודדים, לקטגוריות מוצרים, למספר ההורדות של מוצרים דיגיטליים ולקופונים. 

הגדרות ווקומרס

תשלומים וחשבונות – קטגוריה זו עוזרת לכם לנהל את אפשרויות התשלום בחנות. תוכלו להגדיר את סוגי התשלום האפשריים או לראות תצוגת מסך של חשבונות לקוחות. ניתן להגדיר את אפשרויות שליחת הדואר האלקטרוני שישלח ללקוחות לאחר הרשמה או רכישה באתר ואף לזהות אוטומטית היכן גרים הלקוחות כדי לחשב תעריפי מיסים ואפשרויות משלוח כנגזרת ממקום המגורים שלהם. 

הרחבות ותוספות – וורדפרס הפכה למערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בסביבה ויש לכך סיבה: יש אינספור תבניות ותוספים, אשר רובם ככולם פותחו על ידי משתמשים בפלטפורמה וזמינים עבורכם. במובן הזה, ווקומרס מאוד דומה לוורדפרס. עם מגוון תוספים ניתן לשדרג את היכולות של המערכת ואת מידת הפונקציונליות שלה בהתאמה לחנות המקוונת שלכם.

בנוסף, אנו ממליצים לכם להגדיר את התוסף המאפשר סנכרון בין חנות הוורדפרס שלכם למערכת המשלוחים של HFD. הגדרת התוסף מאפשרת התממשקות חד צדדית עם חברת HFD, הכוללת שליחת הזמנות וביטולן ומעקב אחרי ההזמנות בווקומרס. להוראות המלאות להגדרת התוסף>>>

הגדרות כלליות והגדרות מתקדמות

אחד היתרונות שעומדים לרשותכם הוא היכולת לעבוד עם הגדרות כלליות והגדרות מתקדמות יותר. מה שאומר שתוכלו להשתמש בהגדרות ברירת מחדל של המערכת, או להתאים אישית את ההגדרות לצרכים שלכם ולמאפיינים ספציפיים של החנות שאותה אתם מנהלים. 

הגדרת המערכת מאוד אינטואיטיבית, ואתם יכולים להיעזר במדריכים און ליין או לפנות אל המומחים שינחו אתכם לאורך התהליך. העבודה עם ווקומרס מאוד נוחה וידידותית, זו הסיבה שפלטפורמה זו מועדפת על רבים, מה גם שמפתחי התוסף מאפשרים לרכוש הרחבות נוספות, תבניות שונות וערכות עיצוב ייעודיות לווקומרס. 

ובשורה התחתונה

אם אתם מעוניינים להקים חנות דיגיטלית באמצעות וורדפרס, תוסף ווקומרס ייתן לכם מענה מעולה. כאשר ככל שתעמיקו באפשרויות שמציע, תוכלו להבין את היכולות המדהימות שלו. רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, כדאי להבין את הבסיס, להכיר את ההגדרות הראשוניות ואולי אפילו להעמיק את הידע שלכם במערכת זו כדי לממש את כל האפשרויות שמציעה לכם. 

כמו כן זכרו, שאחד הדברים החשובים בבניית חנות דיגיטלית הוא הפן של המשלוחים. אם אתם מוכרים מוצרים פיזיים, כדאי מאוד לחבור לחברת משלוחים מקצועית אשר מציעה לכם וללקוחות החנות שלכם את מיטב השירותים בתחום. חברת משלוחים מקצועית שמאמצת לחיקה קדמה טכנולוגית, יכולה לספק סוגים שונים של שירותי משלוחים לאזורים מגוונים בארץ, בהתאם לסוג המשלוח שנבחר על ידי הלקוח, וכך לוודא שחוויית הרכישה בחנות המקוונת שלכם תהיה כמה שיותר מיטבית. 

פוסטים נוספים

בניית חנות אונליין בשופיפיי

בעידן הדיגיטלי של היום, חנות וירטואלית היא כלי חיוני לכל עסק השואף להגיע לקהל יעד רחב ולמקסם את מכירותיו. אחת הפלטפורמות הפופולריות והאמינות ביותר לבניית

קרא עוד »
פתיחת הצ'אט
מחפשים את המשלוח שלכם? לחצו כאן לשיחה עם נציג