תמיכה טכנית

ברוכים הבאים לתמיכה הטכנית שלנו.
אם אתם לקוחות שלנו, או לקוחות קצה אתם מוזמנים לצפות בסרטוני ההדרכה שלנו,
כדי לאפשר לכם שימוש נוח ונגיש במערכות שלנו:

לקוחות

יש ללחוץ על 'כניסת לקוחות' שנמצא בתפריט למעלה. לאחר מכן יש להכניס את שם המשתמש והסיסמה שקיבלתם מאיתנו ולבצע כניסה למערכת.

יש להזין משלוח במערכת שלנו, לאחר מכן ניתן להדפיס את מדבקת המשלוח, להדביק אותה על החבילה ולהמתין לנהג שיגיע לאסוף אותה ממכם. החבילה צריכה להיות ארוזה היטב באופן שיגן עליה עד להגעתה ללקוח. רצוי להשתמש עבור האריזה במעטפה מרופדת/ אריזת קרטון/ ניילון פצפץ בהתאם לסוג המוצר.

לאחר הכניסה לחשבון הלקוחות שלנו, יש ללחוץ על לשונית 'דוחות'. שם ניתן להציג דוחות ולייצא אותם לאקסל בטווחים של 30 יום. בדוחות אלו ניתן לראות את שלבי המשלוח השונים ובנוסף ניתן לראות הוכחת מסירה (POD).

לאחר הכניסה לחשבון הלקוחות שלנו, יש ללחוץ על לשונית 'פעולות נוספות'. שם ניתן ללחוץ על לשונית 'חשבוניות חתומות' על מנת לצפות בחשבוניות שיצאו לפי חודשים. ניתן גם לצפות בפירוט החשבונית האחרונה תחת לשונית 'הדפסת פירוט חשבון אחרון'.

החברה פרוסה ב 5 מרכזים לוגיסטיים ברחבי הארץ. המטה והמרכז הראשי נמצא בפתח תקווה.

כן, חברת HFD מספקת שירותי שילוח לכל הישובים המוכרים על ידי משרד הפנים כולל ישובים מעבר לקו הירוק.

זמני ההפצה הרשמיים הם עד 3 ימי עסקים בישובים רגילים ועד 5 ימי עסקים בישובים קטנים (חלק מהקיבוצים והמושבים). בפועל חלק ניכר מהמשלוחים מסופקים כבר ביום למחרת.

חברת HFD מספקת מספר שיטות שילוח במקום אחד כך שהלקוח יכול לבחור את האפשרות הנוחה ביותר עבורו. שיטות השילוח כוללות: נקודות חלוקה, לוקרים, שליחות עד הבית, ושליחות מהיום למחר.

חברת HFD שמה דגש רב על שירות לקוחות איכותי ומקצועי.
לרשות לקוחותינו עומדים 2 מוקדי שירות – ללקוחות עסקיים וללקוחות הקצה.
שני המוקדים מאוישים ע"י עשרות נציגי שירות המספקים מענה מהיר ומקצועי.

בוודאי. הלקוחות מקבלים לפחות 3 הודעות SMS המדווחות להם על התקדמות ההפצה. בהודעות ה SMS ישנו קישור למעקב אחר המשלוח.

אנו מספקים שירותי הפצה ברמה הגבוהה ביותר לכל בתי העסק, החל מלקוח מתחיל אונליין ועד ללקוחות ענק מהארץ ומהעולם. לקבלת פרטים נוספים לחצו כאן

לקוחות קצה

יש להכנס למעקב משלוחים. לאחר מכן יש להזין את מספר המשלוח כפי שקיבלתם במסרון ואת מספר הטלפון שהשתמשתם בו להזמנת משלוח זה.

לאחר שבחרתם בעמדת EBOX כנקודת החזרת החבילה שלכם, יש להדפיס את דף הברקוד שקיבלתם מהספק ולהדביק אותו לחבילה. כשאר מגיעים לעמדת ה- EBOX יש ללחוץ על כפתור 'החזרת משלוח', ניתן לסרוק את הברקוד שהדפסתם או להקליד את הקוד שקיבלתם במסרון. לאחר מכן הEBOX ידפיס מדבקה שיש להדביק על המשלוח ולסרוק גם כן. לאחר שסרקתם את המדבקה ניתן לפתוח את תא ההחזרות העליון ולהכניס את החבילה.

בחירת סוג השליחות נעשה ע"י הספק ממנו הוזמנה החבילה.
לשינוי סוג השליחות שנבחרה יש לפנות לספק.
במקרים נקודתיים, בהם המשלוח כבד מדי או גדול מדי המשלוח יגיע ישירות אל בית הלקוח.

הנקודה בה בחרת לא הייתה פנויה או זמינה לקבל את המשלוח. על מנת לא לעכב את המשלוח במחסני החברה, החבילה נותבה לנקודת חלוקה סמוכה לפי הוראות הספק

הקמת השליחות מתבצעת ע"י הספק שממנו התבצעה ההזמנה.
במקרה בו הוקלדה בטעות כתובת שגויה במערכת יש לפנות לשירות לקוחות E-POST

להמשך טיפול

יש לפנות לשירות לקוחות E-POST.

לחצו כאן לפנייה בדרכי ההתקשרות המקובלים

הספק ממנו הזמנת את השליחות עודכן על ידינו שהמשלוח ניזוק, עליך לפנות לספק להמשך טיפול/קבלת זיכוי.

יש לפנות לספק ממנו הזמנת את החבילה להמשך טיפול

לא. את המשלוח יש לאסוף מהנקודה שנשלחתם אליה בלבד.

במידה ויש לכם עוד שאלות, אתם מוזמנים לפנות אליינו בטופס הבא

פתיחת הצ'אט
מחפשים את המשלוח שלכם? לחצו כאן לשיחה עם נציג